Doneer aan TPO
 

Vroeger was alleen het glazen huis doorzichtig, tegenwoordig heel de NPO

De self-fulfilling prophecy als ironisch kerstverhaal

Door: Niels Kolman, 15:18, 01 december 2017

Alle hype en effectbejag maatschappelijk aanwenden om als een bliksemafleider maar niet de aandacht op de eigen organisatie te vestigen; de laatste panische stuiptrekkingen van een achterhaalde omroeporganisatie. Een propagandamachinerie welke treffend werd beschreven door de onomwonden opmerking van trendwatcher Adjiedj Bakas bij WNL:

 

Jeroen Pauw en Matthijs van Nieuwkerk zijn de Goebels en Riefenstahl van deze tijd.”

 

Is dit stemmingmakerij van dhr. Bakas? Allerminst. Het is een zwarte of blanke pepernoot, een taaitaai- voodoopop van eigen deeg. De NPO doet de laatste jaren zelf niets anders dan stemming maken, effect uitlokken, de boel opstoken om maar relevant te kunnen blijven.

Hoe lang bestaat dat glazen huis al? Doorzichtige onzin waar ik als belastingbetaler niets mee kan.

Heden is heel de publieke omroep zo doorzichtig als dat enge knibbel-knabbel-knuisje-huisje zelf.


 

Steun direct Niels Kolman

Doe een rechtstreekse donatie aan deze auteur en blijf nieuwe bijdragen mogelijk maken:
(Dit stuurt je naar een betalingspagina)
Om administratieve redenen moet je donatie minimaal 5 Euro zijn. Heb je vragen over TPO en donaties? Mail naar [email protected]. Bitcoins doneren? Kijk hier voor meer informatie
 
 
 
 
Toon / Verberg Reacties